کد مطلب: 138574
پليس آمريکا مصدوم جنگي90 ساله را از خانه‌اش بيرون کرد
تاریخ انتشار : 1394/04/23
نمایش : 1687
مصدوم نود ساله نيروي دريايي آمريکا به دليل بدهي بانکي با دستان بسته بر روي برانکارد، از خانه محل سکونت خود اخراج شد.












به گزارش هفت چشمه  به نقل از واشنگتن پست، نيروي پليس شهر بوفالو واقع در نيويورک سيتي، جاني اچ هاچز را از منزل شخصي خود که به مدت بيش از شصت و پنج سال در آن ساکن بود و همراه با دو دختر و همسرش خاطرات بسياري از آنجا داشت، سوار بر برانکارد بيرون رانده و با آمبولانس براي درمان رواني، به بيمارستان جانبازان جنگي انتقال دادند.
به نوشته واشنگتن پست دختر 53 ساله هاچز در اين مورد اظهار داشت:«پدرم گفته بود که من تنها در صورتي از اين خانه خواهم رفت که دست بسته باشم و آنها به دستانش دستبند زدند، آنها هرگز نبايد چنين کاري مي کرديد»، وي افزود:«عده اي به همراه نيروي پليس اسباب و وسايل پدرم را در جعبه هايي ريخته و داخل يک ون گذاشتند، پدرم هيچ مشکل روحي يا جسمي ندارد، اين خانه تنها خانه اي است که در طول عمرم مي شناسم ، اينجا جايي است که من در آن بزرگ شده ام».
واشنگتن پست نوشت، جاني هاچز که کماکان کلاه نيروي دريايي آمريکا را که زماني در خدمت آن بود، به سر دارد، در سال 1996 وامي را براي تعمير ايوان منزل خود گرفته بود اما به دليل بيماري همسرش و هزينه درمان او قادر به بازپرداخت آن نشد.
به نوشته واشنگتن پست، بانک ام  تي، تا سال 2011 با خانواده هاچز براي رفع اين مشکل در ارتباط بود اما درست زماني که اين خانواده درگير بيماري آلزايمر همسر هاچز بودند و قادر به پاسخگويي تلفن ها نبودند، خانه آنان بدون اطلاع به رهن بانک درآمده است.
 در حال حاضر هاچر از بيمارستان مرخص شده و در يک آپارتمان در نزديکي نيويورک اسکان دارد.مدير بانک ام تي ابراز اميدواري کرد با انتقال وام به وزارت مسکن و شهرسازي هاچز بتواند دوباره به منزل خود در نيويورک بازگردد.
 
انتهاي پيام/ج










 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg